Doprava a platba

DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

1.1. Způsob doručení zboží určuje prodejce, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. 

1.2. Je-li prodejce podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, je zákazník povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li zákazník zboží při dodání, je prodejce oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.1

1.3. Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu zákazník  stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

1.4. Přehled způsobů doručení zásilek a jejich cen:

Přepravní služba PPL doručí zásilku na adresu určenou zákazníkem v objednávce. Pokud zákazník uvede tel. číslo a adresa doručení je soukromá, přepravce jej bude na uvedeném čísle v den doručení kontaktovat s upřesněním časového úseku pro doručení.

Přepravní služba PPL                               105.00 Kč

Přepravní služba PPL na dobírku       130.00 Kč

Přepravní služba ULOŽENKA doručí zásilku na pobočku ULOŽENKY vybranou zákazníkem při objednávce. Po doručení zásilky na vybranou pobočku přijde zákazníkovi na email a formou SMS zpráva s vygenerovaným kodem, který je nezbytný pro převzetí zásilky (bez kodu není možné zásilku vydat).

Výdejní místo ULOŽENKA                           75.00 Kč

Výdejní místo ULOŽENKA na dobírku   100.00 Kč

Osobní vyzvednutí zboží  0.00 Kč

Cena bude účtována za jeden ks zásilky.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

2.1. Cenu zboží a náklady spojené s jeho dodáním může zákazník uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese

Česká Třebová, Riegrova 175 nebo  prodejna Praha, Americká 38;                                                         

v hotovosti na dobírku v místě určeném zákazníkem v objednávce;                                                            

převodem na účet prodejce na základě zálohové faktury

2.2. Společně s kupní cenou zaplatí zákazník také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. 

2.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná dle datumu na zálohové faktuře.

2.4. prodejce je plátcem DPH a ke každému uskutečněnému prodeji vystaví daňový doklad – fakturu. 

Potřebujete radu? Anna Peterová

+420 720 534 602, 465 569 882 Po - Pá: 8 - 17hod

apeterova@hostalek.cz

Naše prodejny

Prodejna v České Třebové

Otevírací doba Po - Pá: 8.00 - 11.30 a 12.30 - 17.00

Anna Peterová +420 465 569 882 Po - Pá: 8 - 17hod

Adresa Riegrova 175
560 02 Česká Třebová

Prodejna v České Třebové
na Facebooku

Prodejna v Praze

Otevírací doba Po - Út: 10.00 - 15.00
Čt: 12.00 - 17.00

Zárybnická Jarmila +420 777 347 371 - pouze v pracovních dnech! Po - Pá: 9 - 17hod

Adresa Americká 38
120 00 Praha 2

Prodejna v Praze
na Facebooku

Napište nám

*
*

Souhlasím se zpracováním uvedených údajů pro účel vzájemné komunikace a poskytnutí obchodní nabídky v souvislosti mou poptávkou. Údaje budeme zpracovávat v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. a dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.